Добар дан!Ево ваших обавеза за данас.
МАТЕМАТИКА
Замена места чинилаца
Израчунај: 53x300= 300x53= 25x150= 150x25=
Значи: a x b = b x a a, b припадају скупу Nо.
АКО ЧИНИОЦИ ПРОМЕНЕ МЕСТА ПРОИЗВОД СЕ НЕ МЕЊА.
Реши 88. и 89. стр. уџбеника.
СРПСКИ ЈЕЗИК
Редослед рачунских операција
Прочитај текст на 98. и 99. стр. граматике. Примећујеш да се ред реченичких чланова може
мењати у реченици.
Пада киша. Киша пада.
предикат-субјекат, субјекат-предикат,
Данас ученици имају ужину у пет сати.
г.о.време-субјекат-предикат-објекат-г.о.време,
Ученици имају ужину данас у пет сати.
субјекат-предикат-објекат-г.о.време,
РЕЧЕНИЦА СЕ МОЖЕ НАПИСАТИ НА ВИШЕ НАЧИНА,ЈЕР СЕ РЕД РЕЧЕНИЧКИХ
ЧЛАНОВА МОЖЕ МЕЊАТИ У РЕЧЕНИЦИ.
Уради задатке у радној свесци од 106. до 108.стр.
ГРАЂАНСКО ВАСПИТАЊЕ
У тиму за сваког има места
Обележја тимског рада
-Сви се труде за исти циљ.
-Све што раде је повезано са задатом темом.
-Задаци су распоређени тако што је свако рекао шта га највише интересује и шта би могао
најбоље.
-Задатак је заједнички и сви се труде да максимално успе.
-Свако може имати своју идеју, али је потребна спремност да се од ње одустане када се бира
најбоље решење-постоји договор.
-Успех припада свима, као и неуспех.
Замисли заједнички задатак за свој тим( група за грађанско васпитање) и илуструј свој тим
на заједничком задатку,
ФИЗИЧКО ВАСПИТАЊЕ
Игре у затвореном простору
Због лошег времена не можете се играти напољу. Зато предлажем да поновите час приказан
на РТСу.
ПРИРОДА И ДРУШТВО
Обновљива
Природна богатства
Све оно што се налази у природи, а утиче на живот и рад људи називамо природна богатства
-природни ресурси,
На површини земље:вода, шуме, планине, биљни и животиљски свет...
Испод површине земље:воде, руде,нафта, угаљ, земни гас, камен...
Прерадом нека природна богатства постају сировине и добија се производ.
Природна богатства се стално троше (нису непотрошива).
Заштита природних богатстава почиње рационалном производњом и потрошњом.
Важну улогу има рециклажа.
Рециклажом 500кг старог папира спасава се 10 одраслих стабала.
Обновљива природна богатства:Сунчева светлост, ваздух, топлота, вода...
Ревитализација-обнављање ,оживљавање:
шуме- пошумљавање; животиње- забрана лова и риболова; река- забрана загађивања;
Прочитати92. и 93. стр. уѕбеника. Реши 96. страну радне свеске.
Ови постови су сада наша школска табла. Зато:напиши у свесци,реши,научи,илуструј...
Као у свакој школи- најбоље што можеш!
И даље пратите часове РТСа. Шаљете на вибер или ел. поштом задатке!
ЗДРАВИ И ВЕСЕЛИ БИЛИ!
Нема коментара:
Постави коментар